Je to jako spojit příjemné s užitečným. Pokud člověk může dělat to, co ho baví a k tomu je to zdroj příjmu, jedná se o ideální spojení. A proč mě baví investice? Protože mohu dělat pouze to, co mě v investování baví a většinou je tento můj koníček finančně odměněn. A díky tomu si mohu dovolit to, co mě baví a s investicemi nesouvisí.
Moje nejlepší obchody nebyly z reklamy
Marketing a následně reklama jsou spojité nádoby. Mám rád marketing, protože funguje a obdivuji každého „markeťáka“, který je schopen chrlit nové a nové nápady, jak na to. Přesto se snažím hledat mimo reklamní kanály. Důvod? Je to pro mě levnější – ziskovější. Vidíš to podobně?
Jak postavit dům. Krok druhý, projekt.
Projekt není nejdražší částí stavby domu, ale přesto velmi důležitý. Jen málo věcí lze později změnit, pokud již jsou v projektu. A následně v domě bydlíme desítky let. Čím jsme si prošli při řešení projektu našeho domu? Proč bych nikdy nechtěl vzorový dům? Čtěte více
Diverzifikace. Proč ji nemám rád a přesto ji používám.
Slovo diverzifikace se stalo oblíbeným pojmem za posledních 20 let v souvislosti s investicemi. Kolikrát jsem četl o „vejcích v jednom košíku“. Nechci diverzifikovat, nemyslím si, že je to hlavní cesta a přesto to dělám. Důvod? Občas je to třeba. Čtěte více
Hotovost je sexy
V dnešní době virtuálních finančních transakcí si málo lidí užívá hotovost. Vzpomínám si na vůni peněz, které jsem vytahoval z výplatní obálky a jakou jsem měl radost, když na mě vypadla nějaká tisícikoruna, jiné papírové bankovky a mince. Podle mého názoru je hotovost stále sexy a má ještě jednu přidanou hodnotu. Hodnotu peněz. Čtěte více