Zrovna dnes ráno jsem si uvědomil další ze svých chyb, kterou dělám na mém webu. Bohatý táta existuje krátce, ale přece mě to mohlo napadnout, prohnalo se mi hlavou. Kolik chyb ještě udělám? A přestanu dělat chyby? 🙂
Pokud máte web, něco prodáváte nebo jen tak komunikujete s okolím, jste pouze jedna strana příběhu. Na druhé straně je čtenář, posluchač, zájemce o koupi. Když synovec kupoval auto, hrála roli cena. Limitovaný rozpočtem se rozhlížel po nejlepším autě, za nejnižší cenu. V rámci jeho finančních možností. Takovému člověku můžete nabídnout nové Ferrari se slevou 3 milióny, ale stejně to pro něj bude nezajímavá nabídka, protože ani těch 50% neboli další 3 mega nemá. Na svůj záměr, komunikaci, koupi nebo prodej potřebujeme správný protějšek.
Když jsem cílil propagaci na Facebooku, dal jsem limit do 50 let. Důvod mi přišel logický, nad 50 už lidé moc sociální sitě nevyužívají. Dnes ráno přišel v moji hlavě rozbřesk.
- kdo je 50+ a nevyužívá Facebook, ten na FB nebude a kdo tam bude, je můj „protějšek“
- občas zapomínám na svůj věk… K padesátníkům mám nejblíže ze všech věkových skupin. A já chtěl svůj přirozený protějšek vynechat?
Tohle byla jedna z mých mnoha chyb, kterou jsem napravil a nechci opakovat. Kolik je těch, o kterých ještě nevím? Čeká mě ještě hodně rán s překvapením …
Ano, díky za každou chybu, která nás posune dál !
Šťastnější lidé si chybu uvědomí a nezopakují, ti ostatní ještě párkrát zopakují a pak se snad poučí. Ovšem existují i tací, jež se ze svých chyb nepoučí nikdy. Ale to už je námět na jiný článek.